روند انجام سفارشات

روند انجام سفارش در فروشگاه اینترنتی وست استور

روند انجام سفارشات و ارسال کالا:

   1:تمای بسته ها با پست پیشتاز ارسال میگردد.

   2:زمان تحویل بسته ها 1تا4 روز کاری بعد از تحویل بسته به پست میباشد و این زمان از زمان ثبت کد پیگیری پستی داخل سایت میباشد.

   3:تمامی بسته ها روز بعد از انجام خرید تحویل پست میگردد و در روز های تعطیل رسمی بسته ای به پست تحویل داده نمیشود.

   4:تمامی بسته ها با بسته بندی مورد تایید پست ارسال میگردد و تمام نکات در مورد بسته بندی صحیح و محکم رعایت میشود و اگر شکستگی و نقصی برای بسته ها به وجود بیاید شامل فروشگاه وست استور نمیشود و باید از طریق شکایت از سرویس پستی پیگیری گردد.

   5:در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر و یا نبود رنگ مورد نظر و یا… قبل ارسال با شما هماهنگ می شود که در صورت تمایل مدل دیگه ارسال بشود یا اینکه هزینه برگشت شود.

   6:هزینه ارسال کالا شما هزینه خود پست+هزینه پاکت و بسته بندی+هزینه پیک برای بردن به مرکز پستی می باشد و این نکته برای اون دسته از دوستانی هست که اعتراض به هزینه زیاد پست داشتند که برای مثال برای یک بسته معمولی که شامل یک عدد قاب و گلس میشود نحوه محاسبه به این صورت است که از خریدار محترم فقط 9500 تومان هزینه ارسال دریافت می گردد.

    8500هزینه ثابت پیشتاز+2000هزینه ثابت پاکت+1000هزینه بسته بندی+1000هزینه پیک برای تحویل بسته به مرکز پستی=12500هزار تومان و یا بیشتر.

   7:انجام سفارشات فقط و فقط در سایت فروشگاه انجام میشود و هیچ گونه سفارشی به صورت تلفنی و یا داخل مسنجر تلگرام و… انجام نمیشود.

   8: هیچ کدام از گلس های موجود در سایت شامل ضمانت 3 روزه و هیچ گونه گارانتی نمی باشد به علت اینکه نصب گلس یک کار تخصصی بوده و امکان اشتباه در نصب آن بسیار بالا می باشد.فقط و فقط گلس هایی که توسط فروشگاه وست استور نصب می گررد شامل ضمانت 3 روزه می باشد.

  9:برای مشاهده شرایط برگشت کالا کلیک کنید مواردی که در شرایط برگشت کالا نوشته شده است را با دقت مطالعه کنید چون تمام شرایط بازگردانی کالا های معیوب و … در این قسمت اورده شده است و در صورت وجود مغایرت باعث از بین رفتن ضمانت 3 روزه می شود.

  10:در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد روند انجام سفارشات یا مشکل با شماره 09355552118 تماس حاصل فرمایید.